Візитка вчителя


Мойсюк Ігор Володимирович
Освіта:     вища технічна, вища педагогічна.
      У 1985 році закінчив Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування.
Фах: інженер-механік.
     У 2000 році закінчив Кіровоградський державний  педагогічний університет 
ім. В.Винниченка, фізико-математичний факультет.
Фах: учитель трудового навчання (технічні види)  і креслення
Посада: учитель трудового навчання.
Предмет, який викладає: трудове навчання, фізична культура, Захист України.
Категорія: вища, «старший вчитель»
Рік останньої атестації: 2016 р
Стаж роботи: 33 роки
Нагороди
Грамота відділу освіти, молоді та спорту  Новоархангельської РДА 2011 р., 2018 р. 
 Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації, 2007 рік; Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації, 2004 рік.

Педагогічне кредо: "Творча співпраця учителя й учня як рівноправних суб'єктів освітнього процесу".
           На своїх уроках я намагаюся навчити дітей творчо мислити, прагну запалити вогонь творчості у кожному учневі. Як один із методів заохочення дітей для вивчення програмового матеріалу застосовую практичні роботи.

Життєве кредо:    Відкрити для дитини радість фізичної праці, радість успіхів у навчанні, розбудити в дитячих серцях почуття гордості, власної гідності, особистої відповідальності.
Річ, виготовлена власноруч, жива, бо вона несе частку творчої душі людини. 

Проблема над якою працюю:   Розвиток пізнавальної активності і творчих умінь учнів у процесі трудового навчання. Використання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання (використання методу проектів).

Основні ідеї досвіду роботи 
    "Учитель - це не тільки той, хто передає учням знання та вміння. Це, передусім, той у кого дитина, як у батька і матері, вчиться жити".
                                                                                                                    В. Сухомлинський   
    "Людина щаслива лише тоді, коли вона на своєму місці".
                                                                                                                     Л. Вовенарг 

Основні завдання навчального предмета   
- зацікавити учнів навчальним предметом;
- формувати в учнів технічну грамотність;
- навчити школярів основам графічної грамоти;
- розвивати творче і технічне мислення;
- виробити в учнів вміння застосовувати здобуті знання, вміння і навички на практиці;
- виховувати національно-свідомого громадянина, дбайливого господаря, природолюба. 

Використання у педагогічній діяльності ідей В.О.Сухомлинського
- формування екологічної культури школярів;
- краєзнавчий зміст навчання;
- моральне виховання особистості;
- гуманне ставлення до дитини.

Використання інноваційних прийомів, методів та технологій навчання
- пояснювально-ілюстративний;
- репродуктивний;
- частково-пошуковий.

Надання переваги
методам:           - інтерактивним;
                            - практичнич;

формам навчання:     - фронтальній;
                                       - груповій:       
                                       - індивідуальній.

Види  робіт на уроках:
фронтальні бесіди, пояснення, самостійна робота з підручником та іншими джерелами інформації, практичні роботи, домашні завдання.

Здійснення контролю знань і умінь учнів:
- тестові завдання:
- самостійні роботи;
- тематичні контрольні роботи;
- усне опитування; 
- самооцінювання та вззаємооцінювання.

Позакласна робота:
- предметні тижні;
- олімпіади;
- гурткова робота.

Участь у методичнфй роботі:
- керівник методичного обєднання учителів трудового навчання і фізичної культури Торговицького НВО;
- член районного методичного обєднання учителів трудового навчання і фізичної культури;
- учасник районних семінарів-практикумів.
 
                                                             Мої захоплення
                     Для мене майстерня – це Творчості Дім,
                    Себе почуваю я затишно в нім.           
                    Лиш творча уява нуртує в мені.
                    Спішу до майстерні, хоч вірте, хоч ні.
 
                    В дітей відкриваю природний їх дар,
                    Робота в майстерні – цілющий нектар.
                    Енергія дерева, що ожила,
                    Щоб в кожній роботі «живинка» була.
 
                      Вирує життя у майстерні моїй,
                      І серце повторює ритми її.
                      Вмикаю токарний верстат залюбки,
                      Захоплено стежать здаля малюки.
 
                    А стружка красиво звивається змієм,
                    І я відчуваю себе Чародієм.
                    Розпилює запах сік лісу чудовий,
                    В проекті я бачу вже виріб готовий.
 
                      Майстерня – від кореня «майстер» пішла,
                      Її я оспівую, її я люблю.
                      У серці моєму пошану знайшла,                  
                      За все, що своїми руками роблю.


Немає коментарів:

Дописати коментар