Мойсюк Ігор Володимирович
Освіта: вища технічна, вища педагогічна.
У 1985 році закінчив Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування.
Фах: інженер-механік.
У 2000 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний університет
У 1985 році закінчив Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування.
Фах: інженер-механік.
У 2000 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний університет
ім. В.Винниченка, фізико-математичний факультет.
Фах: учитель трудового навчання (технічні види) і креслення
Фах: учитель трудового навчання (технічні види) і креслення
Посада:
учитель трудового навчання.
Предмет,
який викладає: трудове навчання, фізична культура, Захист України.
Категорія:
вища, «старший вчитель»
Рік
останньої атестації: 2016 р
Стаж
роботи: 33 роки
Нагороди
Грамота відділу освіти, молоді та спорту Новоархангельської РДА 2011 р., 2018 р.
Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської
облдержадміністрації, 2007 рік; Почесна грамота управління освіти і науки
Кіровоградської облдержадміністрації, 2004 рік.
Педагогічне кредо: "Творча співпраця учителя й учня як рівноправних суб'єктів освітнього процесу".
На своїх уроках я намагаюся
навчити дітей творчо мислити, прагну запалити вогонь творчості у кожному
учневі. Як один із методів заохочення дітей для вивчення програмового матеріалу
застосовую практичні роботи.
Життєве кредо: Відкрити для дитини радість фізичної праці, радість успіхів у навчанні, розбудити в дитячих серцях почуття гордості, власної гідності, особистої відповідальності.
Річ, виготовлена власноруч,
жива, бо вона несе частку творчої душі людини.
Проблема над якою працюю: Розвиток пізнавальної активності і творчих
умінь учнів у процесі трудового навчання. Використання інтерактивних технологій
на уроках трудового навчання (використання методу проектів).
В. Сухомлинський
"Людина щаслива лише тоді, коли вона на своєму місці".
Л. Вовенарг
Основні ідеї досвіду роботи
"Учитель - це не тільки той, хто передає учням знання та вміння. Це, передусім, той у кого дитина, як у батька і матері, вчиться жити".В. Сухомлинський
"Людина щаслива лише тоді, коли вона на своєму місці".
Л. Вовенарг
Основні завдання навчального предмета
- зацікавити учнів навчальним предметом;
- формувати в учнів технічну грамотність;
- навчити школярів основам графічної грамоти;
- розвивати творче і технічне мислення;
- виробити в учнів вміння застосовувати здобуті знання, вміння і навички на практиці;
- виховувати національно-свідомого громадянина, дбайливого господаря, природолюба.
Використання у педагогічній діяльності ідей В.О.Сухомлинського
- формування екологічної культури школярів;
- краєзнавчий зміст навчання;
- моральне виховання особистості;
- гуманне ставлення до дитини.
Використання інноваційних прийомів, методів та технологій навчання
- пояснювально-ілюстративний;
- репродуктивний;
- частково-пошуковий.
Надання переваги
методам: - інтерактивним;
- практичнич;
формам навчання: - фронтальній;
- груповій:
- індивідуальній.
Види робіт на уроках:
фронтальні бесіди, пояснення, самостійна робота з підручником та іншими джерелами інформації, практичні роботи, домашні завдання.
Здійснення контролю знань і умінь учнів:
- тестові завдання:
- самостійні роботи;
- тематичні контрольні роботи;
- усне опитування;
- самооцінювання та вззаємооцінювання.
Позакласна робота:
- предметні тижні;
- олімпіади;
- гурткова робота.
Участь у методичнфй роботі:
- керівник методичного обєднання учителів трудового навчання і фізичної культури Торговицького НВО;
- член районного методичного обєднання учителів трудового навчання і фізичної культури;
- учасник районних семінарів-практикумів.
Мої захоплення
Для мене майстерня – це
Творчості Дім,
Лиш творча уява нуртує в мені.
Спішу до майстерні, хоч вірте, хоч ні.
В дітей відкриваю природний їх дар,
Робота в майстерні – цілющий нектар.
Енергія дерева, що ожила,
Щоб в кожній роботі «живинка» була.
Вирує життя у майстерні моїй,
І серце повторює ритми її.
Вмикаю токарний верстат залюбки,
Захоплено стежать здаля малюки.
А стружка красиво звивається змієм,
І я відчуваю себе Чародієм.
Розпилює запах сік лісу чудовий,
В проекті я бачу вже виріб готовий.
Майстерня – від кореня «майстер» пішла,
Її я оспівую, її я люблю.
У серці моєму пошану знайшла,
За все, що своїми руками роблю.
Немає коментарів:
Дописати коментар